Wednesday, November 30, 2011

Merewardkan Diri

Habis blajar, belum terus dapat keje..Lama gak menunggu. Last2 sblum nak official aku try jek mna2..1st igt lagi temp staff dekat Fujitsu..Lbey kurang sbln 1/2 lepas 2 dpt better offer ckit keje dekat MPSB itupun replace tmpt org preggy (contract - 3mnth). Tpi masa 2 aku pk tapelah sbb aku nak kumpul duit utk mjlis tunang. Sbb tanak guna duit org tuakan, jadi aku rsa tanggungjawab aku cari duit sndri..n Alhamdullillah, Tuhan dengar doa aku..jadi rezeki pun murah..bla contract nak habis, dlm msa sma aku dapat offer dari 1 of mnc..Evendo MPSB pun menawarkan tempat selepas tamat contract, tpi aku pilih sesuatu yang related dengan apa yang aku belajar sbgi official job aku..

Kiranya awl2 kerja mmg aku pk duit untuk majlis tunang jek..Aku sekat terus nafsu shopping nak beli itu ini..Gigih gak r tahan nafsu..tapi alhamdullillah bertarikh 27.11.11 finally aku nekad, sebelum nk kumpul duit untuk majlis kahwin plak..aku kena juga merewardkan diri. Biarlah jumlahnya agal besar tapi aku puas..Hilang sekejap rasa penat2 sebelum nie..Hee, terima kasih en.tunang kerana menemani n melayan kerenah saya..

** Yey, saya pemilik si putih =)

1 comment:

qaseh qist said...

haaaaaa.. dapat ape tue?? ce cite.. :)