Sunday, January 1, 2012

..happy new year..

Huh, sebulan lebih tabukak blog u ollz. Eceh mcmlah ramai yg follow blog aku nie..hehehe.. btw selamat tahun baru semua..azam? benda paling best org akan cakap..tpi aku tah, tapk lgi..cukuplah sekadar kite mengimprovekan diri utk kebaikkan diri sendiri n tinggalkan benda yg buruk dan cari kebaikkan..yelah usia makin lanjut..

Tapi ape yg aku nak share pagi nie adalah..jeng, jeng, jeng..cerita pasal en.tunang. dalam hubungan pasti ade yg lembut dan kerasnye. bgi kami, akulah si kerasnye dan en.tunanglah si lembutnye. Manusia yg satu ini sgt sabar dgn ketinggian ego aku. Biar kdg2 salah, tpi kerana degil aku jarang menyerah.. dan die sentiasa tetap bersabar..tak pernah berganjak walau aku cuba mahu jauhkan hubungan.

Aku harap tahun baru nie hubungan kami semakin baik dan sentiasa baik. Semoga pemikiran aku juga akn menjadi lbey terbuka..dan diharapkan hati nie menjadi sedikit lembut dan egois ini biar bertempat.. dan untuk tahun baru kali ini..titis aku dengan sms dari si die

"I syg u syg, syg hubungan kite.semua i buat utk kebaikkan u dan kebaikkan hubungan kite. i harap biarlah hubungan nie kekal selamanya..amin"

Mayb for others it's juz simple word, but 2 me  it's  very meaningful..satu-satunya org yg kuat mengubah aku mencari jalan ke syurga adalah dia. Ya Allah, terima kasih utk kurniaan  ini.. :'(


*** Bersyukur dikirimkan dia untuk aku.

No comments: